Sposób załatwiania spraw
Sposób załatwiania spraw w ZSZS Nr 2 w Łodzi
Sekretariat Zespołu przyjmuje podania, skargi i wnioski oraz pisma interesantów.
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczne lub faksem.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Sekretariat Zespołu udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu:
Sekretariat pracuje w godzinach 8.00 -16.00.
Sprawy uczniowskie są załatwiane w godzinach 10.30 – 15.00.
Nasz adres:
Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 2
Aleja Pierwszej Dywizji 16/18 Łódź 91-836
Telefon: 42 657 16 53
Tel./fax:42 655 32 11
Email: kontakt@zszs2.elodz.edu.pl
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 18-10-2022 - Edycja treści
- 19-01-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 340